Nemistral


art of Andrey Osadchikh
"Ciepła Chatka"
To gospoda, która mieści się na kawałku śnieżnej góry. Trudno jest się do niej dostać, i tylko nieliczni wiedzą o jej istnieniu. Wrogo nastawieni zazwyczaj pomijają te gospodę, przecież ich celem jest wielka akademia.
 Atlas, gospodarz jak i właściciel tejże chatki, jest w pełni zaznajomiony w tajniki akademii i doskonale sprawuje się w roli klucznika. Gospoda jak się można domyślić nie jest zatem zwykła. Robi jako "przykrywka" dla całej Akademii Mone. Atlas wie kogo może doprowadzić do przejścia, a obecni Sidereum sami widzą magiczne przejście i mogą przemieszczać się bez problemu. Przejście ukazuje się każdemu w inny sposób.
"Ten kto godny zobaczy wejście"


Skalne Łuki
Po przejściu z gospody właśnie ta droga nas wita.
Warunki gwałtownie się zmieniają, zmieniamy -35 stopni na 35 stopni, a zamiast śnieżnych gór witamy się z krainą pełną ciepła i tropikalnym klimatem. Przy pierwszym przejściu zazwyczaj ktoś z akademii czeka by przewieźć bezpiecznie do akademii, a trwa to dobre dwa tygodnie i to przy jeździe konnej.

art by Sentient Labs Official
Akademia Mone
To tu właśnie zmierzają Sidereum jak i Ci którzy chcą dołączyć do tej społeczności.
Uczniowie znajdują tutaj wszystko by w pełni przygotować się do walki ostatecznej.
W tym miejscu nie ma nikogo kogo nie powinno tu być. Miejsce jest w pełni chronione ze środka jak i z zewnątrz. Akademia przez zostanie w ukryciu jest zmuszana by zapewniać sobie niektóre zapasy z miasta, do którego jest 8 dni jazdy konno, w locie 4.
We wnętrzu akademii jest bardzo roślinnie i naturalnie.



"Klatka schodowa"
Prowadzi do kwater mieszkalnych uczniów. Każdy z pokoi dostosowuje się do ucznia, zmienia się tak jak potrzebuje Sidereum.


art by Sentient Labs Official
Basen
Śmiało można z niego korzystać. Niektóre z Ridusów go uwielbiają.


Zbiornik wodny
Jest zdatny do pływania, jest w nim czysta woda, ale jest bardziej "naturalny" niż basen. Znajduje się w akademii i jest zadaszony.


Biblioteka
Zbiór wszystkich potrzebnych książek jest właśnie tutaj. To miejsce posiada kilka pięter, na każdym można znaleźć różne działy, a na samym szczycie dział ksiąg starodawnych, może i zakazanych?




Sala Lekcyjna






Stołówka
Czynna od 5 rano do 21. W bufecie zawsze czekają różne smakowite potrawy.
Dalej znajduje się też kuchnia, z której bez problemu można samemu skorzystać.



Szklarnia
Bardzo przyjemne miejsce, posiada wiele alejek z roślinami.
Odbywają się tu również zajęcia z ogrodnictwa i zielarstwa.


art by Arseniy Chebynkin



art by Zack Stella
Plaża Tengo
Woda jest tu niezwykle ciepła w nocy. W niektórych miejscach dostrzec można stare ruiny z dawnych czasów innych Sidereum. W wodzie świecą się muszle.


Zatoczka Molliego
W tej zatoczce woda zawsze jest ciepła, powietrze wilgotne, wszędzie jest pełno roślinności.
Dlaczego nosi taką nazwę? Otóż przebywa tu morski stwór, którego nazwano Molli, jest niegroźny.


Stara Rezydencja rodu Nelomari
Od wieków opuszczona, historię tego miejsca znają nieliczni.
W dzień wydaje się być dosyć sympatycznym miejscem, jednak po zmroku, to miejsce przysparza strachu nie jednej osobie. Podobno w środku pojawiają się duchy dawnych właścicieli.
A dodatkowo to miejsce jak i okolica jest lubiane przez drapieżniki.



Jungla
Las ten jest bardzo rozległy, łatwo zatem się tu zgubić. Żyją tu przeróżne istoty oraz rośliny.
Nie jest polecane przebywać tutaj w pojedynkę.


art by Viktor Colpaert



Miasteczko Lingtoon
To właśnie jest miasto, do którego uczęszczamy gdy potrzeba nam zapasów lub innych przydatnych rzeczy. Handlarze zbierają się tam w każdy dzień by zaprezentować swoje towary.


art by Sebastian Luca 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkielet Smoka Panda Graphics